The story of Louis and Ping®


Saturday, December 13, 2008

快点出来吧!

快受不了了啦~ 和我孕期相同的同事Grace, 在2天前已经生下她的BB, 而我的BB还不想出来... 真是磨人的小家伙呢! Dr. Han说如果我这个星期还没生, 就得回去工作, OMG, 我已经让妈妈她们过来陪我了... 这么能丢下她们在家呢? (当然我也不想这个时候回去工作的啦~)

现在BB已经有3kg了, 长得很快, 连妊娠纹也长出来了, 每天都很累, 心情也很坏... 我是越来越没耐性了... 而且越大就越难生嘛... 开始有怕怕的感觉了...

或许BB觉得待在肚子里真的比较舒服吧...

3 Comments:

  • siew ping! gambade! i can see ur belly button.. so obvious! :) i understand your feeling... must walk more ya.. dun lazy! learn how to breath oso.. got breathing techniques de.. jia you.. hugzzz~

    By Blogger little_mummy, at 15/12/08 3:00 PM  

  • congrats, welcome to parents elite club. :)

    By Anonymous Anonymous, at 15/12/08 3:38 PM  

  • Congratulations siew ping... few more days to go... must learn some techniques from monica... kambate :p

    By Blogger 靡鳕儿, at 15/12/08 3:39 PM  

Post a Comment

<< Home